Skargi i Wnioski
W sprawie skarg i wniosków obywatele przyjmowani są w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie,
ul. Partyzantów 13, 27-500 Opatów
przez:
- Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie w każdy wtorek będący dniem roboczym w godzinach od 10:00 do 11:00 na I piętrze w sekretariacie
- Grzegorza Grześkiewicza - Kierownika Działu Organizacyjno-Administracyjnego (pokój nr 21), Monikę Cieszkowską -Kierownika Działu Ewidencji Świadczeń i Informacji (pokój nr 14) oraz Marlenę Patyńską-Mikula - Kierownika Działu Finansowo-Księgowego (pokój nr 20) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
- Grzegorza Grześkiewicza - Kierownika Działu Organizacyjno-Administracyjnego oraz Monikę Cieszkowską - Kierownika Działu Ewidencji Świadczeń i Informacji (naprzemiennie) w każdą roboczą środę od 15.30 do 16.00 w pokoju nr 10.
W przypadku, gdy wyznaczony dzień jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie obywateli odbywa się w najbliższy dzień roboczy na zasadach określonych powyżej. Zadania związane z realizacją skarg i wniosków należą do Działu Organizacyjno – Administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie mgr Artur Banak
Informacja dotycząca przyjmowania skarg i wniosków w Starostwie Powiatowym w Opatowie