Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie
Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005 roku Nr 64, poz. 565) oraz z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U. Nr 200, poz. 1651) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opatowie uruchomiono Elektroniczną Skrzynką Podawczą.
Metody dostarczenia dokumentów elektronicznych do Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie:
Przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Powiatowego Urzędu Pracy w Opatowie:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Akceptujemy następujące formaty załączników:
- doc, rtf - dokument MS Word 97/2003/2007,
- odt - dokument OpenOffice 2.x,
- txt - dokument tekstowy,
- gif, tif, jpg - pliki graficzne,
- pdf - wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszym,
- zip, rar - pliki skompresowane.
Dokumenty zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Po złożeniu elektronicznego dokumentu otrzymają Państwo drogą elektroniczną na adres nadawcy Urzędowe Poświadczenie Odbioru. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia Urzędowego Poświadczenia Odbioru.